ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ № 1
І ВСТУП
У 2013- 2014 навчальному році методоб’єднання працювало згідно попередньо складеного плану.
Було проведено чотири засідання:перше – теоретичного та науково-практичного спрямування, інші – практичного та науково – методичного характеру.
Розглядалися такі питання:
- Інформаційно-організаційне та методичне забезпечення навчання.
- особистісно-орієнтована система навчання та її вплив на розвиток творчих здібностей дитини.
- Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога.
- Навчально – методичне забезпечення кабінету і його використання для підвищення якості та ефективності уроку.
Вчителі методоб’єднання готували відкриті уроки, відвідували їх, ділилися досвідом. Всі вчителі опрацьовують фахові статті інтертет – сайтів, журналів, методичних посібників.
Вчителі готували учнів до шкільних та районних олімпіад, до участі в різноманітних конкурсах, сприяли організації та проведенні конкурсів «Соняшник», «Патріот»,«Левеня». Каптур С.М. взяла участь у всеукраїнській краєзнавчій грі «Соняшник» .
Діяли гуртки ЮДП, музей, історико – краєзнавчий, ЮІР.
Члени методоб’єднання організовували учнів до проведення предметних тижнів, відзначення урочистих подій.
Підвищення фахового рівня вчителів проводиться згідно графіка атестації.
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя |
стаж |
З якого часу в школі |
Кате горія |
Проблемне питання |
Курсова перепід готовка |
Атес тація |
1 |
Каптур Світлана Михайлівна |
28 |
1993 |
вища |
Удосконалення орфографічної грамотності учнів |
2013 |
2013 |
2 |
Карасевич Тетяна Кирилівна |
37 |
1978 |
вища |
Методика проведення уроків розвитку мовлення |
2014 |
2014 |
3 |
Любка Ганна Степанівна |
23 |
1991 |
вища |
Нетрадиційні форми і методи роботи української словесності |
2012 |
2012 |
4 |
Сак Віталій Іванович |
21 |
1993 |
І |
Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення учнів |
2013 |
2013 |
5 |
Товт Надія Степанівна |
19 |
1989 |
вища |
Особливості використання імітаційних моделей і рольової діяльності на уроках розвитку мовлення |
2011 |
2010 |
6 |
Кочіш Мар’яна Йосипівна |
20 |
1994 |
І |
Культура усного і писемного мовлення |
2010 |
2011 |
7 |
Сігетій Михайло Іванович |
20 |
1994 |
вища |
Нетрадиційні форми роботи на уроках історії |
2014 |
2014 |
8 |
Богдан Марина Василівна |
12 |
2002 |
I |
Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства |
2012 |
2012 |
9 |
Керечан Ганна Іванівна |
11 |
2003 |
I |
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках історії |
2012 |
2013 |
ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
ІІІ ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
1 |
Каптур Світлана Михайлівна |
Активні форми роботи на уроках української мови та літератури |
2 |
Карасевич Тетяна Кирилівна |
Словникова робота на уроках української літератури |
3 |
Любка Ганна Степанівна |
Індивідуальна робота з розвитку літературних здібностей учнів. |
4 |
Сак Віталій Іванович |
Створення умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення його до різноманітних видів творчої діяльності |
5 |
Товт Надія Степанівна |
Розвиток діалогічного мовлення на уроках української мови та літератури |
6 |
Кочіш Мар’яна Йосипівна |
Робота над помилками |
7 |
Сігетій Михайло Іванович |
Диференціація та індивідуалізація навчання |
8 |
Богдан Марина Василівна |
Впровадження ігрових та інтерактивних методів навчання на уроках історії та правознавства |
9 |
Керечан Ганна Іванівна |
Розвиток пізнавальних здібностей учнів з використанням ігрових методик на уроках історії |
ІV ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ І ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ
№ п/п |
Зміст роботи |
Хто виконує |
1 |
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз |
Всі вчителі |
2 |
Опрацювання статей фахових журналів, інтернет-сайтів, методичної літератури. |
Всі вчителі |
3 |
Підготовка та проведення шкільних свят, конкурсів:
|
|
|
А)День знань; |
Любка Г.С. |
|
Б)День села |
Сігетій М.І. |
|
В)70-а річниця визволення села |
Керечан Г.І. |
|
Г)Новий рік |
Сак В.І. |
|
Д)Свято рідної мови |
Кочіш М.Й. |
|
Е)Шевченківський тиждень |
Товт Н.С. |
4 |
Виставка газет - плакатів |
Всі вчителі |
5 |
Читацькі конференції |
Всі вчителі |
V ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
№ п/п |
Вчитель |
Клас |
Форма роботи |
1 |
Товт Надія Степанівна |
8 |
музей |
2 |
Кочіш Мар’яна Йосипівна |
5-7 |
ЮДП |
3 |
Богдан Марина Василівна |
9 |
Археологічне краєзнавство |
4 |
Керечан Ганна Іванівна |
6 |
ЮІР |
5 |
|
|
|
VI ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
Засідання І
Вересень 2014р
ТЕМА: ІНФОРМАЦІЙНО- ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ
№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідаль ний |
Приміт ка |
1 |
Аналіз роботи МО за 2013–2014 навчальний рік. Обговорення й затвердження плану роботи на 2014–2015 н.р. |
Каптур С.М.
|
|
2 |
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури історії та правознавства в 2014-2015 навчальному році. |
Любка Г.С.
|
|
3 |
Про затвердження плану роботи та структури методичної роботи МО вчителів української мови та літератури на 2014/2015 н.р. |
Каптур С.М.
|
|
4 |
Про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів інваріантної складової. |
Любка Г.С.
|
|
5 |
Знайомство з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, викладання української мови та літератури у 2014/2015 н.р., ведення класного журналу , шкільної документації. |
Любка Г.С.
|
|
6 |
Підготовка вчителів МО до організації роботи з обдарованими дітьми (підготовка учнів до участі у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури, конкурсі української мови ім. П.Яцика, конкурсі-захисті рефератів МАН, творчих конкурсах).
|
Любка Г.С.
|
|
7 |
Огляд новинок наукової та методичної літератури. |
Товт Н.С.
|
|
Засідання ІІ
Листопад 2014р
ТЕМА: НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ
№пп |
Зміст роботи |
Відповідаль ний |
Примітка |
1 |
Доповідь « Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства» |
Богдан М.В. |
|
2 |
Відкритий урок з української літератури |
Любка Г.С. |
|
3 |
Комплексне використання наочності на уроках мови |
Сак В.І. |
|
4 |
Робота над помилками як засіб удосконалення мислительного процесу учнів. |
Кочіш М.Й. |
|
5 |
Методика навчання монологічного мовлення учнів. |
Товт Н.С. |
|
6 |
Аналіз результатів проведення I етапу Всеукраїнської олімпіад. |
Любка Г.С. |
|
Засідання ІІІ
Березень 2015 рік
ТЕМА: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
№п/п |
Зміст роботи |
Відповідаль ний |
Примітка |
1 |
Доповідь: Розвиток творчих здібностей учнів |
Керечан Г.І. |
|
2 |
Відкритий урок з історії |
Сігетій М.І. |
|
3 |
Дидактичні ігри як шлях до пізнання і творчості |
Карасевич Т.К. |
|
4 |
Система оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи.з історії . |
Богдан М.В. |
|
5 |
Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей школярів. |
Каптур С.М. |
|
6 |
Творчі звіти вчителів, що атестуються (презентації, портфоліо)
|
|
|
Засідання ІV
Квітень 2015 рік
ТЕМА: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ У ВИПУСКНИХ КЛАСАХ
№п/п |
Зміст роботи |
Відповідаль ний |
Примітка |
1 |
Доповідь: « Державна підсумкова атестація у випускних класах» |
Любка Г.С. |
|
2 |
Державне незалежне оцінювання навчальних досягнень учнів 11 класу. Обмін досвідом підготовки учнів до державного незалежного оцінювання. |
Каптур С.М. |
|
3 |
Сучасний стан мовлення школярів |
Сак В.І. |
|
4 |
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови |
Товт Н.С. |
|
5 |
Різне |
|
|
.