ПЛАН РОБОТИ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ 2014-2015р
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ № 1
І ВСТУП
У 2013- 2014 навчальному році методоб’єднання працювало згідно попередньо складеного плану.
Було проведено чотири засідання:перше – теоретичного та науково-практичного спрямування, інші – практичного та науково – методичного характеру.
Розглядалися такі питання:
- Інформаційно-організаційне та методичне забезпечення навчання.
- особистісно-орієнтована система навчання та її вплив на розвиток творчих здібностей дитини.
- Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога.
- Навчально – методичне забезпечення кабінету і його використання для підвищення якості та ефективності уроку.
Вчителі методоб’єднання готували відкриті уроки, відвідували їх, ділилися досвідом. Всі вчителі опрацьовують фахові статті інтертет – сайтів, журналів, методичних посібників.
Вчителі готували учнів до шкільних та районних олімпіад, до участі в різноманітних конкурсах, сприяли організації та проведенні конкурсів «Соняшник», «Патріот»,«Левеня». Каптур С.М. взяла участь у всеукраїнській краєзнавчій грі «Соняшник» .
Діяли гуртки ЮДП, музей, історико – краєзнавчий, ЮІР.
Члени методоб’єднання організовували учнів до проведення предметних тижнів, відзначення урочистих подій.
Підвищення фахового рівня вчителів проводиться згідно графіка атестації.
№п/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
|
стаж
|
З якого
часу в школі
|
Кате
горія
|
Проблемне питання
|
Курсова
перепід
готовка
|
Атес
тація
|
1
|
Каптур Світлана Михайлівна
|
28
|
1993
|
вища
|
Удосконалення орфографічної грамотності учнів
|
2013
|
2013
|
2
|
Карасевич Тетяна Кирилівна
|
37
|
1978
|
вища
|
Методика проведення уроків розвитку мовлення
|
2014
|
2014
|
3
|
Любка Ганна Степанівна
|
23
|
1991
|
вища
|
Нетрадиційні форми і методи роботи української словесності
|
2012
|
2012
|
4
|
Сак Віталій Іванович
|
21
|
1993
|
І
|
Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення учнів
|
2013
|
2013
|
5
|
Товт Надія Степанівна
|
19
|
1989
|
вища
|
Особливості використання імітаційних моделей і рольової діяльності на уроках розвитку мовлення
|
2011
|
2010
|
6
|
Кочіш Мар’яна Йосипівна
|
20
|
1994
|
І
|
Культура усного і писемного мовлення
|
2010
|
2011
|
7
|
Сігетій Михайло Іванович
|
20
|
1994
|
вища
|
Нетрадиційні форми роботи на уроках історії
|
2014
|
2014
|
8
|
Богдан Марина Василівна
|
12
|
2002
|
I
|
Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства
|
2012
|
2012
|
9
|
Керечан Ганна Іванівна
|
11
|
2003
|
I
|
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках історії
|
2012
|
2013
|
ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
ІІІ ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
1
|
Каптур Світлана
Михайлівна
|
Активні форми роботи на уроках української мови та літератури
|
2
|
Карасевич Тетяна
Кирилівна
|
Словникова робота на уроках української літератури
|
3
|
Любка Ганна
Степанівна
|
Індивідуальна робота з розвитку літературних здібностей учнів.
|
4
|
Сак Віталій
Іванович
|
Створення умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення його до різноманітних видів творчої діяльності
|
5
|
Товт Надія
Степанівна
|
Розвиток діалогічного мовлення на уроках української мови та літератури
|
6
|
Кочіш Мар’яна
Йосипівна
|
Робота над помилками
|
7
|
Сігетій Михайло Іванович
|
Диференціація та індивідуалізація навчання
|
8
|
Богдан Марина Василівна
|
Впровадження ігрових та інтерактивних методів навчання на уроках історії та правознавства
|
9
|
Керечан Ганна Іванівна
|
Розвиток пізнавальних здібностей учнів з використанням ігрових методик на уроках історії
|
ІV ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ І ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Хто виконує
|
1
|
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз
|
Всі вчителі
|
2
|
Опрацювання статей фахових журналів, інтернет-сайтів, методичної літератури.
|
Всі вчителі
|
3
|
Підготовка та проведення шкільних свят, конкурсів:
|
|
|
А)День знань;
|
Любка Г.С.
|
|
Б)День села
|
Сігетій М.І.
|
|
В)70-а річниця визволення села
|
Керечан Г.І.
|
|
Г)Новий рік
|
Сак В.І.
|
|
Д)Свято рідної мови
|
Кочіш М.Й.
|
|
Е)Шевченківський тиждень
|
Товт Н.С.
|
4
|
Виставка газет - плакатів
|
Всі вчителі
|
5
|
Читацькі конференції
|
Всі вчителі
|
V ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
№ п/п
|
Вчитель
|
Клас
|
Форма роботи
|
1
|
Товт Надія Степанівна
|
8
|
музей
|
2
|
Кочіш Мар’яна Йосипівна
|
5-7
|
ЮДП
|
3
|
Богдан Марина Василівна
|
9
|
Археологічне краєзнавство
|
4
|
Керечан Ганна Іванівна
|
6
|
ЮІР
|
5
|
|
|
|
VI ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
Засідання І
Вересень 2014р
ТЕМА: ІНФОРМАЦІЙНО- ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідаль
ний
|
Приміт
ка
|
1
|
Аналіз роботи МО за 2013–2014 навчальний рік. Обговорення й затвердження плану роботи на 2014–2015 н.р.
|
Каптур С.М.
|
|
2
|
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури історії та правознавства в 2014-2015 навчальному році.
|
Любка Г.С.
|
|
3
|
Про затвердження плану роботи та структури методичної роботи МО вчителів української мови та літератури на 2014/2015 н.р.
|
Каптур С.М.
|
|
4
|
Про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів інваріантної складової.
|
Любка Г.С.
|
|
5
|
Знайомство з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, викладання української мови та літератури у 2014/2015 н.р., ведення класного журналу , шкільної документації.
|
Любка Г.С.
|
|
6
|
Підготовка вчителів МО до організації роботи з обдарованими дітьми (підготовка учнів до участі у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури, конкурсі української мови ім. П.Яцика, конкурсі-захисті рефератів МАН, творчих конкурсах).
|
Любка Г.С.
|
|
7
|
Огляд новинок наукової та методичної літератури.
|
Товт Н.С.
|
|
Засідання ІІ
Листопад 2014р
ТЕМА: НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ
№пп
|
Зміст роботи
|
Відповідаль
ний
|
Примітка
|
1
|
Доповідь « Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства»
|
Богдан М.В.
|
|
2
|
Відкритий урок з української літератури
|
Любка Г.С.
|
|
3
|
Комплексне використання наочності на уроках мови
|
Сак В.І.
|
|
4
|
Робота над помилками як засіб удосконалення мислительного процесу учнів.
|
Кочіш М.Й.
|
|
5
|
Методика навчання монологічного мовлення учнів.
|
Товт Н.С.
|
|
6
|
Аналіз результатів проведення I етапу Всеукраїнської олімпіад.
|
Любка Г.С.
|
|
Засідання ІІІ
Березень 2015 рік
ТЕМА: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
№п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідаль
ний
|
Примітка
|
1
|
Доповідь: Розвиток творчих здібностей учнів
|
Керечан Г.І.
|
|
2
|
Відкритий урок з історії
|
Сігетій М.І.
|
|
3
|
Дидактичні ігри як шлях до пізнання і творчості
|
Карасевич Т.К.
|
|
4
|
Система оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи.з історії .
|
Богдан М.В.
|
|
5
|
Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей школярів.
|
Каптур С.М.
|
|
6
|
Творчі звіти вчителів, що атестуються (презентації, портфоліо)
|
|
|
Засідання ІV
Квітень 2015 рік
ТЕМА: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ У ВИПУСКНИХ КЛАСАХ
№п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідаль
ний
|
Примітка
|
1
|
Доповідь: « Державна підсумкова атестація у випускних класах»
|
Любка Г.С.
|
|
2
|
Державне незалежне оцінювання навчальних досягнень учнів 11 класу. Обмін досвідом підготовки учнів до державного незалежного оцінювання.
|
Каптур С.М.
|
|
3
|
Сучасний стан мовлення школярів
|
Сак В.І.
|
|
4
|
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
|
Товт Н.С.
|
|
5
|
Різне
|
|
|
.
|